Szóval van ez a srác, már nem is emlékszem mikor jelölt be Facebookon, és biztos egy gyengeelméjű pillanatomban lehettem, amikor visszaigazoltam, merthogy nem szoktam ismeretlenekkel csak úgy virtuálisan összecimbizni, na de nem is ez a lényeg. Tehát van ez a csóka, aki magát [........] Péternek hívatja és nagy valószínűséggel minden kedvére való pasit bejelöl, mivel cirka 1200 ismerőst bespejzolt már magának, de kétlem, hogy ennek akár egy tizedét ismerné személyesen is.

Tulajdonképpen el is felejtettem, hogy ismerősök vagyunk, mígnem egyik nap az alábbi üzenet fogadott:

"Szia!

Vajon ki vagyok Én?
Szeretnéd látni egy napra, hogy nézhetek ki? Ki vagyok, akinek ismerősei száma több mint 1200 LMBT személy? Aki ingyen tud honlapot csinálni neked? Aki segít a melegeknek... Jelezd az ott leszel gombbal és május 9-én 1 napra felfedem magam fényképpel! Budapestieknek lehetőség is lesz valamire! Ez nem egy buli, hanem itt a facebookon zajlik, tehát ne talán ott leszelt nyomj :-):-) hisz ismerjük egymást, csak Te még Engem nem!"

Nem mondanám, hogy kifejezetten izgatott lettem, elég elcsépelt próbálkozásnak tűnt már az első üzenete alapján is. De persze a megadott napon akarva-akaratlanul belebotlottam a nagy csinnadrattával beharangozott képébe. Hát nem lepődtem meg, hiszen ő is az egyik úgynevezett "lejáratott arcok" kategóriába tartozik, akit már évek óta látok különböző ismerkedő oldalakon és úgy látszik utolsó reménysugárként a Facebook nyilvánosságát hívja segítségül, hogy megtalálja az igazit.

Felfedte tehát arcmását és ha valaki esetleg elmulasztotta volna, ezt tudatta is a nagyérdeművel:

"Sziasztok ismeretlen ismerősök!

Alekosz barátnőt keres a mai naptól, jó magam meg a párom. 1245 főből 45 jelezte, hogy kíváncsi rám. Kérem szépen fényképet töltöttem fel! A játék indul!"

Elképzelem, ahogy emberünk, a self-marketing koronázatlan királya ott gubbaszt egész nap a gépe előtt és várja a lájkoló jelentkezőket. A beharangozóban egy napot ígért, 24 órát adott magának, hogy megtalálja az igazit. Két nap múlva azonban az alábbi üzenet érkezett:

"Sziasztok Ismerőseim!

Csekkoljátok meg a profilom, mert ha szimpatikus vagyok és magányos budapesti aktív vagy, akkor válaszolok minden körülmények között!

:-):-) melegség a legfelsőbb szinteken :-):-)"

A napok csak teltek és múltak... A magányos, budapesti aktív fiúk nem tolongtak Péterünk kegyeiért.

"Még 2 hét és vége az Alekosz csajt keres műsornak, de 2 hét múlva én is leveszem a képem és csak a kiválasztott pasimnak lesz meg. Tessék jelentkezni a Péter pasit keres online eseményre :-):-)! Még senkivel nem jöttem össze, csak keresem az esélyeseket! :-):-)"

Kíváncsi lettem volna, hogy hány potenciális alannyal randizott eddig társkereső kampánya során barátunk, de az aktív álompasi csak nem jött el. Furcsamód az egy naposra tervezett akció már két hetesre duzzadt és a következő üzenet tanúsága szerint nem bizonyult igazán eredményesnek:

"Szia!

Csekkold meg a profilom, mert ha szimpatikus vagyok és magányos budapesti aktív vagy, akkor válaszolok minden körülmények között leveledre! Még nem találtam meg a herceget, fehér ló nem kell. De csak ígéretekkel van teli a padlás. Járjunk! Álljunk össze mint két kicsi LEGO?

:-):-) melegség a legfelsőbb szinteken :-):-)"

Kezdett kicsit izzadságszagúvá válni a dolog, nemdebár? Azóta eltelt még egy hét. Szánalmas barátunk képe továbbra is kint van. Úgy látszik, 1200 ismerős ide vagy oda, az igazi csak nincs közöttük. Talán elkönyvelhetjük ezt egy csekély kudarcnak.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://langyirandi.blog.hu/api/trackback/id/tr1002963063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása