Andris - Ültünk a Várban egy padon és beszélgettünk, épp aznap voltunk három hónaposak. Egyszer csak azt mondta, csukjam be a szemem, majd éreztem, hogy megfogja a karomat és rátesz valamit. Mikor kinyitottam a szemeimet csuklómon egy ezüst karperec volt, Ő pedig a párját viselte. Elkarperecezett.

Feri - Nem láttuk egymást már napok óta, valami unalmas előadáson próbáltam nyitva tartani a szemeimet, mikor megrezzent a telefonom. „Mindjárt sírok, annyira hiányzol.” Én is majdnem elbőgtem magam.
 
Tomi - Aznap este találkoztunk egy házibulin és persze az Alteregoban kötöttünk ki. Már ki tudja hányadik sört ittuk és a pultnál beszélgettünk. Egyszer csak odahajolt hozzám és megcsókolt, ajkaink másodpercekre egybeforrtak. A világ megszűnt körülöttünk létezni.
 
János - Spagettit akartunk enni vacsorára. Valami tészta még volt otthon, de berohantam a boltba szószért. Odaadtam neki a kulcsot és mondtam, hogy készítse elő a vizet. Már nagyon éhes voltam. Pár perc múlva haza is értem, de a konyha tök üres volt, a nappaliban sem találtam, nem értettem hová tünhetett. A fürdőszobában viszont már a kád félig megtelt. Előkészítette a vizet.
 
Kata - Hétévesek voltunk, sorbanálltunk kezünkben a tisztasági csomagunkkal, hogy kezet mossunk ebéd előtt. Azt mondta szeretne súgni nekem valamit, odahajolt a fülemhez és egy csókot nyomott az arcomra. "Nem értettem jól, mondd még egyszer!". Ő pedig kötelességtudóan megismételte. Még talán egy hónapig "jártunk", aztán fél év leforgása alatt összejött Jancsival és Viktorral is. Utóbbival állítólag csókolóztak a bábszínházban. Ribanc. Ekkor csalódtam először a nőkben. Tulajdonképpen Kata miatt lettem meleg!
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://langyirandi.blog.hu/api/trackback/id/tr442427034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kzolika 2012.11.12. 21:57:12

Valami jön fel. És nem az Alteregóból... És nem a Katás történet miatt...
süti beállítások módosítása