langyi 2009.04.15. 23:30

Kép nélkül soha!

Elméleti fejtegetések után következzen ismét egy személyes jellegű történet, mely ékes bizonyítéka annak, hogy nem szabad úgy találkozni valakivel, hogy előtte nem láttuk volna két-dimenzióban.

 

Pedig sokáig – ismerkedő korszakom kezdetén – még nem voltam a kép nélküli találkozás ellenzője, sőt eddigi három komoly kapcsolatomat is úgy ismertem meg, hogy a randi előtt csak három számadatot (telefonszámmal együtt négy) tudtam róluk.

 

A nevére már nem emlékszem, talán Gábor vagy Péter volt, akkoriban ilyenekkel ismerkedtem. Levelezgetés közben kiderült, hogy egyik jóbarátommal jár egy egyetemre. Nosza, rögtön leinformáltam a srácot, a „jóbarát” pedig a rendelkezésre álló adatok alapján arról tájékoztatott, hogy a másnapi randim nem más, mint az egyetem legtutibb pasija, magas, izmos, szőke, szépmosolyú és minden, ami szem-szájnak ingere. Sem azelőtt, sem pedig azóta nem készültem randira úgy, mint arra a napra. Frissen borotválkozva, illatfelhőben úszva, csinos ruhában léptem ki a Jégbüfé elé, várva a nagy Ő-t.

 

Közben leszólított egy hórihorgas, SZTK keretes, szabálytalan fogsorú, kócos egyén, sőt a keresztnevemet is tudta. Jeleztem neki a szememmel, hogy kopjon le, mire közölte, hogy őt várom. A háta mögé néztem, hátha ott a hercegem, de reményvesztetten kellett tudomásul vennem, hogy rajta kívül senki nem kíváncsi rám pillanatnyilag a Ferenciek terén. Így hát sétáltunk egyet, kétségtelenül jól elbeszélgettünk, de az út végén – életemben először – az „inkább ne keressük egymást” javaslattal váltam el tőle. A téves információt szolgáltató barátomat, aki tulajdonképpen egy hasonló keresztnevű srácra gondolt, másnap kasztráltattam…

 

A tanulság tehát: mindig kérjünk fotót leendő randipartnerünktől – ami persze korántsem garancia, hogy valóban megfelel az illető aktuális állapotának, de valami halovány támpontot legalább adhat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://langyirandi.blog.hu/api/trackback/id/tr251067725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A kacagó ember 2009.11.25. 15:25:15

A vakmerőség netovábbja - szó szerint - vakrandizni, soha nem volt hozzá merszem :) Lehet mondani, hogy nyuszi vagy McFly, de a szánalmas helyzetek listájának élén díszeleg a nembejövős pasival randi. Nálam legalábbis.

steverubellreborn 2010.12.17. 01:00:02

"A vakmerőség netovábbja - szó szerint - vakrandizni, soha nem volt hozzá merszem"

nekem volt többször egyszer nagyon jó volt,az alagúton csókolóztam a sráccal meg késő éjszakáig sétáltunk a Duna parton.:-)
süti beállítások módosítása