langyi 2010.11.16. 10:07

Mobil love

A telefonom meghalt, már szinte alig hallottam, ha hívtak. Utcán fel se mertem venni, mindig valami hangszigetelt helyre kellett vonulnom, hogy legalább a beszélgetés főbb kulcsszavait megértsem. Egy idő után fel se vettem, mindenkivel írásban tartottam a kapcsolatot. Ez így nem mehetett tovább!

 

Kinéztem egy klassz kis Samsung Corby-t a vaterán, használt ugyan, de jó áron akart túladni rajta a tulajdonosa. Pár üzenetet váltottunk a sráccal, sárga a hátlap, mert a barátnője telefonja volt. Annyi baj legyen, legalább könnyen megtalálom a sötétben. Mikor végre már rászántuk magunkat az adásvételre, megbeszéltük, hogy az Oktogonnál találkozunk a termék átadása végett.

 

Vékony, magas srác volt Saxoo pólóban, kicsit nagypofájú, de korrekt. Megszemléltem a telefont, első látásra nem volt semmi baja. Pénzátadás, Kézfogás. Búcsúzás.

 

Friss szerzeményemmel örömittasan sétáltam az Andrássyn, bár a hülye érintőképernyő kicsit kikészített eleinte. Lassan kezdtem feltérképezni az összes funkcióját. Az üzenetek mappa azonban nem volt üres. Kicsit kellemetlenül is éreztem magam, hogy más levéltitkát megsértem, ezért gyorsan olvasás nélkül kitöröltem az egészet. A kíváncsiság azonban nem hagyott nyugodni. Megnyitottam hát a galériáját is, ahol nem várt képek sora tárult elém. A fotókon az imént látott srác volt, megismertem azonban eléggé hiányos öltözékben, sőt, volt, ahol ruha nélkül. Nem hittem volna, hogy lányok is képesek ilyen perverzek lenni, hogy a pasijukat fotózgassák a telefonjukkal. De úgy látszik igen. Nos, a lányok lelkivilágát nem igazán volt alkalmam eddig megismerni, tehát semmi nem kizárt.

 

Mivel találkoztam egy barátommal kicsit felfüggesztettem a telefon böngészését, de alig vártam, hogy újabb titkait tárhassam fel ennek a kincsesbányának. Már otthon voltam este, mikor elkezdtem ismerkedni az internet funkciójával. Legnagyobb meglepetésemre a könyvjelzők között egy olyan oldalra találtam, amit én is nagyon jól ismertem, azonban kételkedtem benne, hogy lányok is oda vetődnének (bár, mint előbb leszögeztem, nem ismerem a női lelkeket és már semmit nem tartok kizártnak velük kapcsolatban). Az ominózus könyvjelző a gayromeo oldalra vezetett. Megnyitottam hát, mivel magamnak is be akartam állítani. A képernyőn nemcsak a főoldal bukkant fel, hanem egy elmentett nicknév és jelszó is. Egyre inkább kételkedtem abban, hogy ez a srác barátnőjének telefonja volt. Majd mikor megnéztem a profilhoz tartozó fotókat, egyszerre minden kétségem megszűnt. A profil képein ott pózolt az ismerős fiú. Saxoo pólóban és anélkül. Kezdeti döbbenetem hangos röhögésbe csapott át és nyomban írtam is neki, hogy pár személyes dolga a telefonon maradt. Szerencse, hogy nem egy szélsőjobbos tojásdobáló vette tőle meg.

 

Lehet, hogy túl kínosnak érezte a szituációt,mert még nem válaszolt. Pedig milyen romantikus lett volna, ha két magányos szív ilyen banális véletlennek köszönhetően talál egymásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://langyirandi.blog.hu/api/trackback/id/tr512451894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása