„Nem feltétlenül kell órákon át a telefonon lógni, ha még nem is ismeritek egymást.”

 

Egyik januári egyhetesem mulatságosnak találta azt a rigolyámat, miszerint a személyes találkozó előtt inkább az e-mailek, és szöveges üzenetek váltását részesítem előnyben a telefonos beszélgetésekhez képest. Persze ez nem azért van, mert olyan repedtfazék hanggal áldott meg a sors, amit személyes kisugárzásom a randin elnyomna, de telefonban képtelen lennék leplezni, hanem pusztán felesleges idő (és pénz) pocsékolásnak tartom. Persze felesleges időpocsékolásnak tekinthetjük a levelezést és chatelést is, de az valahogy kevésbé intim, mint egy telefonos csevej.

A kazincbarcikai srác például a randi előtti héten minden este felhívott, majd egy közös ebédben kifulladt az egyébként sem túl reményteli kapcsolatunk.

Az izmos tetkóssal közel háromnegyed órán át cseverésztünk, végül nyomtalanul eltűnt.

Jelenleg is 2 naponta csevegünk egy fiúval perceken át, de valahogy a találkozásig még nem sikerült eljutnunk.

Összességében kijelenthető, hogy amelyik randi előtt akár csak egy szót is váltottam a kiszemelttel, az illetőre már a telefon lerakásának pillanatában keresztet vethettem. Szóval, ha egy srác semmiképpen nem akar telefonon beszélni veletek a találkozó előtt, az nagy valószínűséggel én vagyok.

Az első randi utáni telefonálás sokkal komolyabb körültekintést igényel, de ez már egy másik történet…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://langyirandi.blog.hu/api/trackback/id/tr281011401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A kacagó ember 2009.11.25. 15:18:21

Úgy látszik ez a telefonálós mizéria nem csak az én agymenésem :)

Első randi előtt elvből nem telefonálok senkivel, mert eléggé vájt fülem van és könnyen kiábránulok bárkiből, akinek nem olyan a hangja, mint amilyet elképzeltem a kép alapján. Ez egy oltári nagy hülyeség, de ez van, ha az ember rádiózik :))

Az első pasim arcra meg alkatra adonisz-típus volt, el is képzeltem hozzá egy kellemes orgánumú hangot, és amikor találkoztunk és megszólalt...na akkor volt az első csalódás. A kellemes orgánum helyett egy enyhén feminin hanggal szembesültem, a hangsúlyt pedig imádta dobálni. Szóval van negatív élmény :) Azt hiszem nem is húztuk másfél hónapnál tovább, persze nem csak emiatt...
süti beállítások módosítása