langyi 2011.02.01. 22:56

Próba-szerencse

Egy barátom barátja, akivel soha életemben még csak nem is találkoztam megkért, hogy fussam át egy-két szerződését.

 

21.05

Szia [Langyi]!

Itt vannak a szerződések. Szerintem nincs benne semmi katasztrófa, nomeg amúgy sincs választásom. Azért fusd át légyszi.

Köszönöm a segítséget!

Gergő

 

21.38

Szia Gergő!

Átnéztem, szerintem minden oké, meg egyébként sem mennének bele más feltételekbe.

[Langyi]

 

21.40

Rendben 

Nagyon köszönöm a segítséget, mivel tartozom?

 

21.42

Ugyan, semmivel... 

 

21.47

Hm, pedig azt hittem, legalább egy randit kérsz cserébe, de ha nem hát nem :D

 

21.58

Szóval Te így szoktad a tanácsadásokat honorálni? :) szép...

 

22.01

Jójó, nem erőltetem.

 

22.11

Ok.

 

22.12

Összefutni sincs kedved?

 

22.15

De hát nem is ismersz.

 

22.16

Épp azért… [Közös ismerős] azt mondta jó pasi vagy :)

 

22.30

Most elég elfoglalt vagyok.

 

22.31

És egy gyors szex esetleg? A Ferenc körútnál lakom.

 

22.34

Micsoda????

 

22.35

Tudok menni én is hozzád, ha sok a melód, felugrom, lerendezzük és hagylak dolgozni.

 

22.56

Hahó, miért nem válaszolsz?

 

23.02

Beképzelt pöcs vagy!

 

23.15

És holnap reggel esetleg?

 

23.59

Nem tudod mit hagysz ki, hülye fasz… nyugi, találok én magamnak valakit egy-kettőre.

 

01.15

Alszol már? Akkor ezt vegyem nem-nek?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://langyirandi.blog.hu/api/trackback/id/tr922632267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fejsze 2011.02.02. 22:13:35

nagy az isten állatkertje:-)
lám mire nem jó egy kis szájmarketing:-D:-D:-D
süti beállítások módosítása